środa, 16 października 2013

Blue Plaid

Blue Plaid
W ostatnim poście była krata, pisałam, że stawiam na dodatki w ten trendy deseń. Zupełnie zapominałam, że w zeszłym sezonie kupiłam w lumpeksie koszule w piękną niebieską kratę. Już rok temu pokazywałam ją na blogu TU. Teraz połączyłam ją z błękitnym żakietem, klasyczną spódnicą i czerwonym paskiem :)



 
marynarka (bleazer)- Romwe.com
koszula, pasek, spódnica- (shirt, belt, skirt)- SH
torba (bag)- Pandzior.pl   
kozaki (boots)- MartOfChina 

Kolejna Mega Wyprzedaż na ROMWE!


Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Fashionable best sellers!  $13.99 up!
Don’t miss, girls!



                                                                                  


14 komentarzy

14 komentarzy

  1. Bardzo ładnie, niebieski to zdecydowanie twój kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna marynarka ;)) i buty ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie. Niebieski podkreślą Twoją urodę. Koszula niesamowita! +1

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna ta marynarka ;) Widziałam podobną w super cenie: http://badanga.pl/Promocja/5014/Pino-akiet--intymnapl

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonała stylizacja.Mi pasowałby jeszcze w rozpięty dekolt mała;cieniowana gawroszka w odcieniach błękitu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tamtegoroczny zestaw był lepszy. Martyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, planuje zakup tych butów. Napiszesz coś o ich jakości?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"