niedziela, 22 września 2013

Sport Minimalist

Sport Minimalist
Dzisiejsza stylizacja jest dla mnie nietypowa, ponieważ, głównym elementem są spodnie. W mojej szafie najmniej jest właśnie spodni i nie zakładam ich często. Ostatnio wymarzyłam sobie spodnie, które będą łączyły sport i elegancje. Idealne znalazłam w Top Secret. Luźny krój w połączeniu z fanatycznym materiałem daje naprawdę fajny efekt. Spodnie bardzo polubiłam i na pewno zobaczycie je na moim blogu w kilku zestawach.







kurtka (jacket)- ZLZ.com
spodnie (pants)- Top Secret
torba (bag)- Bubba Gamp
buty (shoes)- Pandzior.pl  


16 komentarzy

16 komentarzy

  1. Z zestawu na zestaw uwielbiam Cię coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit :)
    jakie masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy te buty nie są zbyt ciężkie do tych spodni, albo odwrotnie! Ale ogólnie bardzo fajnie :) Chociaż poprzednie Twoje stylizacje bardziej przypadają mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Daria, spodnie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, piękny żakiet i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit w kolorze black and white. Widziałabym Cię też w takiej bluzie: http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/grey-form :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem Twoje umiłowanie sukienek, ale w spodniach wyglądasz bardzo ładnie. Widziałam już kilka stylizacji z portkami i zawsze jest super. Idzie zima, spodnie lepiej chronią przed zimnem. Dzisiejszy zestaw ,jak zwykle, świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważam coraz bardziej, że do łask powracają spodnie dresowe damskie. Generalnie odzież sportowa przestaje być jedynie sportowa albo do domu, a elementem takich stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, odzież sportowa prezentuje się coraz lepiej. Powstaje też coraz więcej producentów, którzy to wiedzą i oferują ubrania na co dzień w tym stylu. Sama sobie cenię produkty kilku firm, np Symbo ma nawet sukienki sportowe, kilka innych firm również wiele różnych elementów garderoby, poza samymi dresami. :)

      Usuń
  9. Bardzo mi się ten zestaw podoba, brawo za dobór butów, są e tym looku idealne. jak byście szukały takich dobrej jakości i w normalnej cenie to na https://butymodne.pl/czolenka-damskie-na-obcasie-c5543.f134.html znajdziecie na pewno, świetne modele mają w ofercie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"