niedziela, 22 września 2013

Sport Minimalist

Sport Minimalist
Dzisiejsza stylizacja jest dla mnie nietypowa, ponieważ, głównym elementem są spodnie. W mojej szafie najmniej jest właśnie spodni i nie zakładam ich często. Ostatnio wymarzyłam sobie spodnie, które będą łączyły sport i elegancje. Idealne znalazłam w Top Secret. Luźny krój w połączeniu z fanatycznym materiałem daje naprawdę fajny efekt. Spodnie bardzo polubiłam i na pewno zobaczycie je na moim blogu w kilku zestawach.







kurtka (jacket)- ZLZ.com
spodnie (pants)- Top Secret
torba (bag)- Bubba Gamp
buty (shoes)- Pandzior.pl  


15 komentarzy

15 komentarzy

  1. Z zestawu na zestaw uwielbiam Cię coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit :)
    jakie masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy te buty nie są zbyt ciężkie do tych spodni, albo odwrotnie! Ale ogólnie bardzo fajnie :) Chociaż poprzednie Twoje stylizacje bardziej przypadają mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Daria, spodnie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, piękny żakiet i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think

    maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit w kolorze black and white. Widziałabym Cię też w takiej bluzie: http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/grey-form :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem Twoje umiłowanie sukienek, ale w spodniach wyglądasz bardzo ładnie. Widziałam już kilka stylizacji z portkami i zawsze jest super. Idzie zima, spodnie lepiej chronią przed zimnem. Dzisiejszy zestaw ,jak zwykle, świetny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"