niedziela, 20 stycznia 2013

SPORTY CAT

SPORTY CAT
W ostatni piątek miałam ogromną przyjemność brać udział w sesji dla radomskiego miesięcznika OK Magazyn. Będzie to materiał poświęcony radomskim blogerkom :) A póki co kilka zdjęć mojej dziennej stylizacji. W roli głównej bluza z okiem, kupiłam ją w Oodji (dział męski), a cena to tylko 39 zł. Do tego trampki na koturnie z Fleq.pl, te buty albo się kocha albo nienawidzi. Ja akurat polowałam na całe w czarnym kolorze. Ten model jest dla mnie bardzo wygodną alternatywą dla koturnów lub botków.





 fot: Ok Magazyn
czapka (hat)- H&M
bluza (blouse)- oodji
torba (bag)- Fabolu
spódnica (skirt)- Berksha
 buty (shoes)- Fleq.pl
czarne bransoletki  (black bracelet)- CzakiBransoletki    
bransoletka biało złota (white gold bracelet)- Fleq.pl


11 komentarzy

11 komentarzy

  1. Bluzka boska, taka zabawna. Czapkę mam taką samą :)
    Natomiast jeżeli chodzi o buty to jestem po drugiej stronie barykady ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz.Świetna stylizacja,z przymrużeniem oka;) Czapa jest rewelacyjna. Obserwuję i zapraszam serdecznie do siebie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw, bardzo podobają mi się takie połączenia!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw bardzo fajny. Czapka i torebka są przesliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie się ubrałaś, najbardziej przypadła mi do gustu bluza i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze się prezentujesz, jesteś bardzo forogeniczna! Do twarzy Ci w takiej czapie! :) Dopiero założyłam bloga i miloby było gdybyś weszła i napisała co o nim sądzisz. Opinia takiej blogerki jak Ty jest dla mnie bardzo cenna :) Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka jest ekstra!!! podoba mi się każda stylizacja z Twojego blogu, choć mogłabyś poprawić zdjęcia :D a widziałaś to: http://www.matarnia.parkhandlowy.pl/news-and-events/stylistka_01
    moim zdaniem powinnaś spróbować!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"