poniedziałek, 19 listopada 2012

STYLLOVE W SŁONECZNA TV

STYLLOVE W SŁONECZNA TV
Od jakiegoś czasu mam, naprawdę super przyjemność być stylistką w Galerii Słonecznej, czyli największej galerii w moim rodzinnym mieście,-Radomiu :). Ostatnio galeria wystartowała z nowym projektem, a konkretnie ze swoim programem. Program emitowany jest w lokalnej telewizji Dami, a od dziś można go zobaczyć na YouTube. Jeśli macie ochotę troszkę się ze mnie pośmiać, to zapraszam do obejrzenia :) Dodam, ze to był mój debiut i bardzo bardzo się stresowałam.








6 komentarzy

6 komentarzy

  1. Bardzo fajnie wszystko wyszło! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Szkoda że jakość filmu jest kiepska ale fajnie wyszłas!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wypadłaś;p
    tak samo jak Irek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No świetnie! Brawo za odwagę. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdanie wyszło dobrze, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. super wypadłaś, ale za krótko jestesteś, mogła bym Cie oglądać i słuchać długo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"