niedziela, 18 marca 2012

Silver Pumps

Silver Pumps
Chyba każdy jest pozytywnie naładowany po tak ciepłym i słonecznym weekendzie. Ja jestem zregenerowana, niestety cały poprzedni tydzień chorowałam i słońce okazało się najlepszym lekarstwem. Ostatnie moje stylizacje były kolorowe, a dziś na przekór pogodzie szarości i srebro. Na nogach mam metaliczne czółenka z Fleq.pl, które uwielbiam. Buty są wysokie, ale mi to nie przeszkadza, bo są stabilne, a dzięki ukrytej platformie są wygodne. Poza tym, z uwagi na mój niski wzrost lubię wysokie buty :)











buty, torebka- (shoes,bag)- Fleq.pl
sukienka (dress)- Wholesale
pasek (belt)- Romwe.com
okulary (sunglasses)-beginningboutique.com.au


19 komentarzy

19 komentarzy

  1. Rewelacja :) lubię taką kolorystykę. Ja chcę taki pasek- przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny pasek i super kiecka <3

    mam tę samą kopertówę ;))

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty rzeczywiście są niesamowite! A ten pasek uwielbiam i sama na niego poluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie! ten pasek to mój must have :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny outfit ;)
    Naszyjnik i buty - najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :) sukienka super i właśnie jej szukam na stronie i mam prośbę- czy może pamiętasz na której stronie??? szukam, szukam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu daje linka, ale z tego co widzę już się sprzedała :( http://www.wholesale-dress.net/fashion-pure-color-short-sleeve-dress-deep-grey-g1515395.html

      Usuń
  7. jej, wyglądasz rewelacyjnie! prześlicznie szpileczki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za linka :) ale tak, juz jej nie ma ;/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. koperta i buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :) Buty i sukienka - SUPER !

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"