wtorek, 22 listopada 2011

W MĘSKIM STYLU

W MĘSKIM STYLU
Dziś zestaw w męskim stylu z moją ulubią czerwoną marynarką z SH i niebieską torbą. Poza nimi mam na sobie 2 nowe rzeczy: fantastyczną biało-czarną koszulę oraz luźniejsze spodnie, obie rzeczy pochodzą z nife.pl 
Z czystym sumieniem polecam Wam zakupy w tym sklepie, ubrania są świetnej jakości i do tego idealnie uszyte.













koszula- nife.pl
spodnie- nife.pl
torebka- zara
buty- tk maxx
naszyjnik- romwe.com

PRZYPOMINAM O KONKURSIE SZCZEGÓŁU TU
19 komentarzy

19 komentarzy

  1. wow,wow,wow - genialnie :)lubię taką męską elegancję.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny outfit

    http://theshortblackdress.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja :)
    torebka absolutne cudo!! ten kolor <3


    http://stylebyann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość jest świetna, taka smukła i prosta i niesamowicie charakterystyczna ale naszyjnik zupełnie tu nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wyglądasz, piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz cudnie ;) bardzo mi się podoba taki styl!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby w meskim stylu ale tez bardzo kobieco!!!! Super koszula!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ahh marynarka, koszula, biżu iiii mega torba- wszystko na tak :) genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor torebki i naprawdę super koszula!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula i cały strój świetne. Zdjęłabym tylko naszyjnik, bo przyćmiewa koszulę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula świetnie wygląda z tą marynarką

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna marynarka ;-) całość super, świetnie się zgrywa :)

    pragnewiecej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz , tak z chatakterkiem :)
    Fajna notka , podoba mi się stylizacja ! Zapraszam na mojego bloga weloveefashion.blogspot.com . Z góry dziękuje , każdy komentarz się liczy . :* PS: Super blog .

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta torba ,ma cudny kolor

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo, bardzo podoba mi sie torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny look, a koszula jest rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"