wtorek, 29 listopada 2011

ATLANTIC

ATLANTIC
W miniony piątek miałam wielką przyjemność być na spotkaniu organizowanym przez markę Atlantic. Organizatorzy przygotowali dla nas prezentacje, z której dowiedziałyśmy się jak dobierać prawidłowo biustonosze. Kolejny punk eventu był bardzo kreatywny :) Każda z nas miała za zadnie stworzyć swój biustonosz na papierze. Oczywiście spotkanie nie było by tak udane gdyby nie kochane dziewczyny, czyli inne szafiarki. Pozdrawiam Was Kochane!
Zdradzę Wam, ze w piątek będę miała dla Was konkurs organizowany przez markę Atlantic :)



















marynarka- MNG
koszula- nife.pl
spódnica- Stradivarius
torebka- Wholesale
botki- Fleq.pl

za zdjęcia dziękuje Berenice, Karolinie oraz Paulinie !






15 komentarzy

15 komentarzy

  1. Mega mi się podoba ta stylizacja! Koszula, buty, torba są po prostu genialne! :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę ten kołnierzyk strasznie skraca Ci szyję, chyba lepiej byłoby ze związanymi włosami? Świetna torebka, bardzo ładnie obija się od czarnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daria miło Cię było poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałaś fantastycznie, botki cudne !!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjecia, wida ze mialyscie swietna zabawe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoł!
    Nowe, oryginalne spodnie NIKE na mojej aukcji:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  7. u girls look cute!!!

    xx Marina

    http://cococamarel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. w CH koło mnie otwarto Atlantica, ale przyznam że nie jestem przekonana do biustonoszy tej marki.
    może kiedyś zaryzykuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądałaś. widać, że się dobrze bawiłyście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam te buty na stronie sklepu i obcas wydał mi się trochę zwariowany, ale muszę przyznać, że wyglądają kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądałaś przepięknie!
    Buty są cudowne
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"