niedziela, 18 września 2011

SILVERY

SILVERY
Dziś minimalistyczny zestaw ze srebrną koszulką i skórzaną spódnicą którą kupiłam w Stradivariusie za 19 zł jeszcze w lipcu :) Teraz bardzo podobne są w Zarze lecz o wiele droższe ;) Koszulkę wybrałam sobie z romwe.com i bez pamięci uległam metalicznym trendom, blizka jest jakby oblana srebrem, lecz niesyty zdjęcia nie do końca pokazują jej błysk. Po raz drugi mam na sobie czarne koturny, dostałam wiele pytań o nie, pytałyście czy są wygodne i porządne z ręka na sercu mówię, że są! W piątek byłam w nich cały dzień więc miałam okazję je porządnie przetestować i spisały się na medal.







koszulka- romwe.com
spódnica- Stradivarius
torba- Reserved
bransoletka- H&M
naszyjnik- chińskie centrum
koturny- Fleq.pl
25 komentarzy

25 komentarzy

  1. wyglądasz ekstraaa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i jak zawsze wygladasz rewelacyjnie!;-) nigdy mnie nie zawodzisz:DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest świetna! Super wyglada z tą srebrną koszulką!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. koturny są świetne ;)
    i podoba mi się kolor bluzki.
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie kochanie tylko co się tak na tę torbę uparłaś - nienawidzę jej!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę naszyjnika! ;) śliczny. pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka jest świetna, sama poluję na coś błyszczącego. Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  9. żałuję, że nie kupiłam tej spódniczki ! :)
    pięknie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że taki sposób wkładania bluzki w spódniczkę jest teraz obowiązkowy, ale to naprawdę nieestetycznie wygląda. Gdyby bluzeczka wpuszczona była w środek w całości, byłoby idealnie.

    I.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawienie, podoba mi się bluzka :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Też dziś robiłam srebrny set :):)
    WYglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  13. aa niedaleko mieszkam więc to dlatego :) ale ja dopiero zaczynam a Ty to już wyższa liga!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz! Rewelacyjne set, bluzka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle wyglądasz genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna jest ta spódniczka, zazdroszczę Ci jej strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze wyglądasz świetnie i masz genialne zdjęcia, i jak Ty jestem z Radomia i nigdy nie moge odgadnąć gdzie robić zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  18. spódnica jest idealna! fantastycznie skrojona i idealnie kontrastująca ze srebrzystą bluzką. Uwielbiam ten zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. o, kolejna blogerka z Radomia :)
    bardzo podoba mi się outfit, połączenie najnowszych trendów w niewymuszonym stylu, bardzo mi się podoba :)
    będę częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"