środa, 28 września 2011

CORAL DRESS + SUPER KONKURS

CORAL DRESS + SUPER KONKURS
Dziś porcja zdjęć z ostatniej niedzieli i moja nowa koralowa sukienka, która miałam na imprezie rodzinnej, konkretnie na chrzcinach. Całość jest bardzo prosta, w końcu to przyjęcia rodzinne, więc nie szalałam :) 
Mam dla Was super konkurs, który organizuje z Pandzior.pl, do wygrania bon na 269 zł, więc jest o co walczyć, szczegóły pod postem.










sukienka- Asos pandzior.pl
naszyjnik- romwe.com
torebka- Topshop
buty- new look


KOCHANI OGŁASZAM KONKURS!


Do wygrania bon na 260 zł do sklepu pandzior.pl

Co trzeba zrobić aby wygrać:

polubić na FB sklep  PANDZIOR

PRZESŁAĆ MI NA MAILA darikuch@wp.pl KOLAŻ, W KTÓRYM WYKORZYSTACIE MINIMUM 2 RZECZY ZE SKLEPU pandzior.pl

Na Wasze stylizacje czekam do 4 października do godziny 24:00

Najciekawszy zestaw otrzyma bon ! 

przykład kolażu:


ZAPRASZAM DO UDZIAŁU:) I POWODZENIA!
20 komentarzy

20 komentarzy

  1. świetny set! no świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka pieknie na tobie lezy, naszyjnik masz sliczny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :)) BArdzo Ci w niej ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz genialnie w tej kiecce!! :D

    http://san-uhaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny set, sukienka jest genialna w swej prostocie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę pod wrażeniem - szczególnie naszyjnika i tego, jak kontrastuje z kolorem sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pandzior ma piękne sukienki, aż trudno było mi się zdecydować jaką wybrać do kolażu! i cudowny naszyjnik, bo o sukience już nie trzeba nic pisać! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle wygladasz perfekcyjnie;-)jara mnie Twoja torebka i gruuuby łancuch!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie - super sukienka i naszyjnik, a kolaż już wysłany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest cudna, po prostu boski kolor, ale chyba wymaga pomocy przy zakładaniu? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna sukienka , dokładnie jak koleżanka wyżej- kolor cudo ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna fryzura ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Prostota i elegancja, dla mnie super! I w końcu moge to napisać jako blogerka :) witam w obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny kolor sukienki - bardzo ci pasuje! wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"