niedziela, 21 listopada 2010

LADY IN RED!

LADY IN RED!
Po raz kolejny prezentuje bardzo oczywiste i banalne zestawienie kolorów, czyli: czerwony, czarny i biały. To chyba dlatego, że mam w głowie jakiś stereotypowy pogląd, który mówi, że czerwony pasuje właśnie do czerni i bieli i tak też go łącze. Choć z drugiej strony uwielbiam klasykę i łączenie tych kolorów to chyba klasyka :)






SERDECZNIE ZAPRASZAM WAS NA MOJE AUKCJE:
 
marynarka- sh
kokarda- DIY
broszka- tk maxx
spódnica- ms
torebka- fendi (sh)
rękawiczki- zoul
buty- fleq.pl

23 komentarze

23 komentarze

  1. zakochałam się w czerwonej marynarce !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, ja jestem zachwycona zwłaszcza broszką, taka kobieta w takiej czerwieni to coś nadzwyczajnego na polskich ulicach..

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm czerwień to jak dla mnie ryzyzkowny kolor, nie każdej blondynce pasuje. Do tego ttrzeba urody Marylin...
    W Twoim wydaniu bardzo mi się podoba, przede wsyztskim: zwraca uwagę! A już szczególnei zachwyciął mnei twoja broszka z kameą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz nieziemsko! Spódniczka to mój faworyt, jest zajebista!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, świetnie wyglądasz, a ta kokarda jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. połączenie jest bardzo wyraziste, może dlatego tak Ci się kojarzy. :)


    kokarda i spódnica nadają smaku całości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Arystokratycznie, elegancko, cudownie. Czerwony to mega wyrazisty kolor i szczerze powiem, że ja też najbardziej go lubię w połączeniu z czernią i bielą, właśnie wtedy zyskuje na wartości! Bardzo pasuje Ci taki styl.

    Zapraszam do siebie, koemntarze mile widziane :)

    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaa jaka marynarka sliczna :) tez poluje na czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tle tej szarej, burej rzeczywistości prezentujesz się wspaniale!!!! I zazdroszczę Ci że tak pięknie wyglądasz w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  10. masz klasyczną urodę, w czerwieni Ci do twarzy.
    świetna ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie - świetna torebka i marynarka boska!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna marynara! aż trudno nie zwrócić na ciebie uwagi :) i do tego ta kokarda - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię taki rodzaj wiązania apaszki-zawsze wygląda nietuzinkowo! Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna stylizacja. Najbardziej podoba mi sie spódniczka iż mam podobną :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa stylizacja głównie dzięki czerwonej marynarce zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"