środa, 29 września 2010

UWAGA!!! KONKURS Z FLEQ

UWAGA!!! KONKURS Z FLEQ
Bardzo mi miło ogłosić po raz pierwszy na moim blogu konkurs!
Do wygrania jest bon oraz zniżki na zakupy w sklepie fleq.pl!


1 nagroda: bon o wartości 100 zł
2 nagroda: 30% rabatu na zakupy do 300 zł
3 nagroda: 20% rabatu na zakupy do 500 zł

Aby wygrać którąś z nagród musicie na mojego maila: darikuch@wp.pl przesłać max 1 zdjęcie stylizacji, które ukazuje trendy lub trend tej jesieni oraz krótki opis zdjęcia/stylizacji.(Pamiętajcie wysyłacie tylko własne zdjęcia na których Wy jesteście)

Do zdjęcia proszę dołączcie swoje imię i nazwisko oraz opcjonalnie adres bloga, jeśli go prowadzicie :)

Na wasze zdjęcia czekam od 29.09.2010 do 10 października 2010 do godziny 24!
Ja osobiście wyłonię zwycięzce, wygrają najciekawsze stylizacje!
Organizatorem konkursu i sponsorem nagród jest sklep fleq.pl
Mam nadzieje, że czynnie będziecie barć udział konkursie!
Wyniki ogłoszę 11 października na moim blogu.
Zwycięzców powiadomię drogą mailową i podam szczegóły realizacji bonów i zniżek.
Tymczasem możecie już wybierać buty z fleq.pl

7 komentarzy

7 komentarzy

  1. wooow! ale super! ;)) wyślę swoją stylizację jak tylko dorwę aparat ;p ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się cieszę, że zorganizowałaś na swoim blogu konkurs, może spróbuje swoich sił:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny konkurs:) Moze sie skusze na wziecie udzialu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie posłałam mój pomysł:))))

    świetne nagrody, bo we flequ zawsze jest z czego wybierać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Chciałabym sie zapytac co mogłabym założyc do dłuższej marynarki w pepitke?Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oOOO, muszę coś wysłać, bo ten sklep jest świetny,

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział w konkursie "Bądź Glamour z TkMaxx, jeśli podoba Ci się moja stylizacja będę wdzięczna za głos:)
    http://www.konkurstkmaxx.pl/glosowanie_miesiaca.html nazywam się Karolina G.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"