wtorek, 29 grudnia 2009

PRZYMIARKI SYLWESTROWE

PRZYMIARKI SYLWESTROWE
Prawie jak co roku, do dziś nie wiem gdzie będę bawiła się w Sylwestra. Wszystko rozstrzygnie się dziś lub jutro, czyli na ostatnią chwilę. Lecz brak pewności gdzie spędzie tą wyjątkową noc nie przeszkodziło mi poczynić pewnych przygotowań do zabawy :)  ostatnio udało mi się znaleźć dwie sukienki w lumpeksie, które nadają się na Sylwestra. Pierwszą, rozkloszowaną, kupiłam na dziale dziecięcym, sukienka odrazu bardzo mi sie spodobała i bez przymierzania kupiłam ją. W domu okazała sie za wąska w piersiach. Na szczęście mam Panią krawcową, która wszyła wstawki i sukienka jest już dobra. Druga kieca, welurowa, nie przechodziła żadnego tuningu. Ostatni zestaw, najzwyklejszy i wbrew pozorom nie jest to sukienka tylko bluzka i spódnica. Jak widać wszystkie zestawy maja dosłownie wspólny mianownik, czyli rajstopki w kropki i wysokie szpile.




 
sukienka- sh
pasek- sh
rajstopy- osiedlowy sklep
buty- new look




 

 

sukienka- sh
torebka- sh
naszyjnik- primark



 

bluzka- primark
pasek- primark
spódnica- sh

13 komentarzy

13 komentarzy

  1. ale fajne zdjęcie samych nóg - jak z reklamy rajstop:) nie mogę się zdecydować w czym Ci lepiej...Trudna decyzja bo pierwsze 2 wersje bardzo mi się podobają. Trzecia natomiast, wg mnie za spokojna jak na sylwka. A w czym się lepiej czujesz bo to chyba najważniejsze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za kolekcja! Każda z sukienek piękna, ale ta 2 mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy zestaw bardzo fajny a pasek moschino rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się 2 wersja, sukienka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie kreacje baardzo fajne:) ale 2 to moj osobity faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze paska z pierwszego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatni zestaw wygląda najlepiej, najbardziej elegancko, najbardziej z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  8. mój faworyt na sylwestra to nr 1! zdecydowanie.
    numer 2 osobiście mi sie nie podoba bo nie lubię weluru.
    numer 3 również rewelacja. myslalam ze to sukienka :)

    wszystkiego najlepszego w nowym roku! :):*

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba jestem jedyną osobą na świecie, która nie ma takich rajstop w drobne kropki... ogólnie wszystko fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zestawy, Twoje nogi w szpilach, boskie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"