czwartek, 26 listopada 2009

premiera

premiera
witam
Już od dłuższego czasu myślałam o założeniu bloga na blog-spocie, ale jakoś nie mogłam się zebrać. Dziś nadszedł moment w którym postanowiłam rozpocząć swoją przygodę z tym blogiem. Blog będzie poświęcony modzie i stylowi. Na początek kilka moich starszych stylizacji :) z czasem będę dodawała nowe zdjęcia. Zapraszam do czytania i oglądania. Dziękuje za uwagę
Daria





kozaki- sh
marynarka - mng,
leginsy, naszyjnik i koszulka -H&M
torebka- sh 10 komentarzy

10 komentarzy

  1. Ta stylizacja jest moją ulubioną! Zazdroszcze Ci dostepu do tych ciuchów z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super że założyłaś :) od jakiegoś czasu śledze cie na stylio :) a teraz dodam cię do listy na moim blogu :)
    http://lineczkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. takie kozaki z sh?!?!?! mogłaś tego nie pisać, teraz zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie buty *__*
    zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  5. no Jacyków Ci nie wierzył, że te buty z sh są... ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, a te buty zaje...:)mam tylko pytanie co znaczy skrót ,,sh"??

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, elegancka stylizacja. Pełna godności, pasowałaby do niej broszka sowa. Wtedy już zupełnie oficjalnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie nogi w mega długich kozakach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"